27 septembrie 2008

Flori din gheata (desi, lalelele-mi plac)





22 septembrie (01:20)

Gandirea, uneori, cred ca poate fii un "front" de lucru, si, alteori, un scut "taiat" dintr-o perdea de apa..

Stiu ca e tarziu (pt mine) , mi-e somn si totusi n-as vrea sa adorm, inca.. As vrea sa mai ma gandesc putin.. la tot.. la nimic.. la lucrurile pe care cei din jurul meu le asteapta de la mine, la ceea ce am vrut si la ceea ce n-am facut. As vrea sa pot sa incep ceva ce-mi place.. nu stiu.. ma gandesc..

" - uite-te la tine, esti singura.
- singura? NU! libera? da.. "

Nu stiu de ce nu poate fii apreciata, ca pe un lucru sincer, bun, intr-o masura cat sa permita "functionarea" corecta a gandirii. Caci, pana la urma, simtim uneori, ca, gandirea cuiva ne limiteaza, limiteaza capacitatea sufletului nostru de a spune "sunt bine" , in loc sa tipe "ajutor".

" Tu ai o viata haotica, pune-ti ordine in ea. nu mai fi asa! "

Nu e haotica deloc, e doar.. putin dezordonata.. dintr-un punct de vedere al meu si, mai multe ale altora, daca-i pot spune asa.. In timp se v-a aranja, se v-a stabili fara sa cred intr-o "putere supranaturala" care sa decida intr-un mod nerevocabil pt mine. Se v-a defini cu ajutorul meu, fara sa cred in minuni (poate doar in cele 7, atat) pt ca, unele lucruri nu vor exista.

Ma astept mereu ca atunci cand vad o floare de gheata, sa fie calda.. dar uneori.. simt ca-mi ingheata sufletul de neputinta.. dar o sa fie bine.. desi, n-am sa pot fii de folos in tot ceea ce voi vedea cat voi fii treaza, dar, voi incerca..

Exista cateva "esente" pt suflet, in viata.. (nimicuri fara cusur.. fara ele!) .. inca ma gandesc, daca esentele sunt colorate..

In fine, se raceste ceaiul, printre slove si radacini (cubice) de cugete..

Niciun comentariu: